Uslovi korišćenja

 

 

Pravne informacije

Poslovno ime: Auto Taksi prevoznik Dušan Pantić PR (u daljem tekstu Taxi Online)
Adresa: Beograd, Hanibala Lucića 4/29
Odgovorna osoba: Dušan Pantić 
PIB: 105824184
Matični broj: 61939849 
Šifra delatnosti: 4932 
Telefon: +381 (0)65 21 21 563
Email: contact@taxionline.rs

Opšti uslovi korišćenja

Plaćanje usluga putem našeg veb sajta se vrše putem registrovane šifre delatnosti preduzetničke gore navedene radnje koja se smatra pružaocem usluga ovog web sajta krajnjim kupcima.

Potvrdom Vaše rezervacijete, potvrđujete da ste pročitali, razumeli i da se u potpunosti slažete sa navedenim uslovima. Dalje potvrđujete da posedujete pravni autoritet koji je neophodan da prihvatite ove uslove korišćenja u svoje ili u ime trećih lica. Kao takvi, nakon uspešnog završetka vaše rezervacije, vaša obaveza uključuje i plaćanje u predviđenom roku, blagovremeno obaveštavanje ukoliko dođe do promene ili otkazivanja vaše rezervacije, kao i obaveštavanje ostalih putnika vaše grupe o detaljima rezervacije.

Trudimo se da budemo precizni u opisima naših usluga, prikazivanju fotografija i cena, ali ne možemo garanovati da su sve informacije potpune i bez grešaka. Sva vozila koja su prikazana na sajtu su deo naše ponude, ali ne znači da su dostupna u svakom trenutku. Sva vozila koja bi vas prevezla su registrovana za taxi prevoz putnika, ali nisu sva u vlasništvu Taxi Online već kolega sa kojima Taxi Online sarađuje i pri tom ne naplaćuje nikakvu proviziju a takođe su registrovani kao auto taxi preduzetnici.

 

 

Transfer

Transfer je prevoz jednog ili više putnika sa jedne na drugu lokaciju. Taxi Online se ne bavi deljenim i linijskim taxi prevozom već isključivo privatnim transferom putnika na duže relacije od čega je najkraća prevoz sa aerodroma do Beograda.

Da bi koristio usluge transfera, potrebno je da klijent precizira lokacije polaska i destinaciju.

Transfer se vrši vozilom u koje staje određen broj putnika i komada prtljaga.

Vozač čeka klijenta na aerodromu  držeći znak na kome je jasno naznačeno prezime klijenta dok ukoliko čeka klijenta  na nekoj adresi, obaveštava ga telefonom ili porukom o detaljima vozila(boja, model, tablice)

Limo Servis

I ako je zakonom definisan kao posebna delatnost, limo servis je zapravo najam vozila sa vozačem pa je samim tim to usluga koju mogu da pružaju i auto taxi prevoznici.

TAXI

Registrovani smo za obavljanje taxi delatnosti pa prema tome u koliko nas vidite u gradu sa Taxi tablom možete nas zaustaviti. Ali ne zakazujemo taxi vožnje po gradu, niti se odazivamo na takav poziv jer Taxi Online nije udruženje koje ima dispičarski radio centar za ovu namenu. 

 

Rezervacija

Da bi načinio rezervaciju preko kontakt forme, potrebno je da klijent popuni sva obavezna polja na formi za rezervaciju transfera.

Bez obzira što vas forma za rezervaciju automatski obaveseti o uspešnoj rezervaciji, tek kada manuelno obradimo rezervaciju i kontaktiramo vas putem mejla ili telefona možete smatrati rezervaciju kompletiranom. Ukoliko ne odgovorite na taj mejl ili poziv/sms, smatramo da je rezervacija nepotpuna. 

Svi detalji o vožnji su potrebni i ukoliko rezervišete putem mejla, vibera, whatsappa ili putem sms-a ili poziva.

Obavezno je da klijent ukuca grad ili aerodrom kao početnu i/ili  krajnju destinaciju.

Neophodno je odabrati i željeni tip vozila. U koliko vozilo klase koju izaberete nije dostupno, zadržavamo pravo da vam pošaljemo vozilo više klase ali nepodižući pritom cenu.  Klijenti moraju imati u vidu da se sva deca (nezavisno od godina) računaju kao putnici i moraju imati zasebno sedište u vozilu. Cena ne zavisi od broja putnika.

Neophodno je uneti podatke putovanja: vreme preuzimanja, adresu, broj leta kao i kontakt podatke. Klijent je odgovoran za unos ispravnog broja mobilnog telefona i mora biti dostupan u dogovoreno vreme.

Ukoliko rezervišete previše kasno da bi smo mogli da organizujemo prevoz, u obavezi smo da vas blagovremeno obavestimo. U koliko je takva rezervacija u kasnim večernjim ili ranojutarnjim satima moguće je da vas ne obavestimo blagovremeno.

Klijent je odgovoran za tačnost svih detalja putovanja. Neophodno je da klijenti provere i potvrde da su sve informacije koje su dostavljene u potpunosti tačne i potpune. U slučaju da se prevoz ne izvrši zbog pogrešnih podataka na vaučeru (na primer: kontakt informacije, mesto i vreme pokupljanja), refundacija transfera neće biti moguća. Neophodno je da klijenti unesu lokalna vremena (u zemlji gde će se transfer realizovati).

Ukoliko naš sistem ne uspe da nađe relaciju u našoj bazi relacija, molimo vas da pošaljete pisani zahtev na e-mail adresu.

Sistem za automatsku kalkulaciju cene u nekim slučajevima ne kalkučiše cene dobo jer ne može automatski da uzme u obzir putarine, prelaske granica, zahtevnost i opterećenost puta. U tom slučaju u obavezi smo  da vas na vreme  (pre nalaženja) obavestimo o ceni.

 

Nalaženje sa vozačem

Vozač se mora naći sa klijentom na lokaciji preuzimanja u vreme koje je naznačeno na vaučeru.

Vozač će kod sebe imati tablu sa imenom klijenta.

Vozač će čekati klijenta 1 sat ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, odnosno 15 minuta ukoliko je mesto nalaženja druga lokacija (koja ne uključuje aerodrom). Ukoliko se u ovom vremenskom okviru klijent i vozač ne nađu, smatraćemo rezervaciju otkazanom.

Vozač može kontaktirati klijenta neposredno pre dolaska kako bi dogovorio detalje nalaženja.

Ukoliko, iz bilo kog razloga, vozač ne može da sačeka klijenta na vreme, on mora da blagovremeno obaveste klijenta. 
Klijent je u obavezi da vozača čeka na dogovorenoj lokaciji i u dogovoreno vreme osim na aerdromu gde vreme izlaska zavisi od pasoške kontrole.

Ukoliko dođe do nekih promena (vreme dolaska ili odlaska, lokacija, kašnjenje/pomeranje leta, u slučaju presedanja, molimo Vas imajte na umu da mi možemo da pratimo samo detalje leta odštampane na potvrdi rezervacije), klijent je u obavezi da nas obavesti.

Ukoliko se vozač ne pojavi na dogovorenoj lokaciji u određeno vreme i ukoliko u roku od 10 minuta ne odgovori na poziv, transfer će se smatrati otkazanim. U ovom slučaju, kako bi klijent dobio povraćaj novca, mora dokazati da je čekao vozača u vreme i na dogovorenom mestu. Fotografija table koja pokazuje trenutni datum i vreme je prihvatljiv dokaz. Klijent mora poslati e-mail sa zahtevom za refundaciju sa svim detaljima.

Prtljag

Dozvoljen je prtljag koji staje u prtljažnik normalne veličine (oko 400l) tako da se isti može nesmetano zatvoriti bez obaranja sedišta. Vozači nisu u obavezi da prtljag osim ručnog prihvate da transportuju na sedištima. Prtljag mora biti obezbeđen s vaše strane, pogotovo lomljive stvari i tečnost. 

Kućni ljubimci

Taxi Online ne prihvata prevoz kućnih ljubimaca. Volimo životinje, ali se trudimo da održimo maksimalnu higijenu vozila pa prevoz kućnih ljubimaca ne dozvoljavamo.

Politika plaćanja

Ukoliko plaćate gotovinom ili platnom karticom vožnju plaćate na kraju vožnje. Ukoliko je potrebno čekati vas negde, potrebno je ostaviti izns približan ceni vožnje kao kaparu.

Izuzetno, prilikom transfera u inostranstvo, ukoliko plaćate karticom plaćanje je potrebno izvršiti pre prelaska granice zbog rominga POS terminala.

Ukoliko plaćate preko poslovnog računa uplata je potrebna pre započete vožnje. Kao dokaz o uplati dovoljna je pdf priznanica banke ili fotografija ista. 

U slučaju povraćaja novca klijentu koji je platio putem kartice (delom ili celo plaćanje), povraćaj se vrši na istu VISA, Maestro ili MasterCard karticu kojom je plaćanje izvršeno. Ovo znači da banka, na naš zahtev, vrši povraćaj novca na bankovni račun klijenta.

Sva plaćanja će biti obavljena u dinarima (RSD). Ukoliko se plaća platnim karticama inostranih Banaka izdavalaca, dinarski iznos transakcije će biti konvertovan u settlement valutu Banke (EUR) prema kursu Narodne Banke Srbije. Pri zaduživanju Vaše platne kartice, već konvertovan iznos će se konvertovati u Vašu lokalnu valutu, prema kursu koji primenjuju operatori platnih kartica. Navedena cena koja je različita od RSD, a navedena na sajtu je informativnog karaktera i zbog navedenih konverzija moguće je da dođe do odstupanja od iste. 

Izmene rezervacija

U slučaju bilo kakvih izmena, neophodno je da nam pošaljete e-mail na adresu. Neophodno je da prodavac odobri sve izmene, nakon čega će potvrda o uspešnoj izmeni rezervacije biti poslata na e-mail adresu koja je uneta prilikom rezervacije. Sve izmene, u skladu sa gore navedenim uslovima, su dozvoljene do 24 sata pre prvog zakazanog transfera.

Kupac je odgovoran za sve uvećane troškove koji se mogu desiti u toku zahtevane izmene. Uvećani troškovi mogu biti zbog: promene veličine vozila, promene destinacije, dodatnih zahteva itd. Ukoliko dođe do promene cene, bićete obaveštenje putem e-maila, gde će se takođe i naći instrukcije za dodatno plaćanje. Ove uplate moraju biti izvršene pre dogovorenog prevoza.
Ukoliko izmena rezervacije rezultuje smanjenjem troškova, dobićete povraćaj novca (razlike) ukoliko je zahtev za izmenom dobijem minimum 24 sata pre dogovorenog tranfera.

Prodavac će pratiti detalje o vašem letu i dolasku, na osnovu informacija dostavljenih prilikom rezervacije. Ukoliko je vaš let odložen za 3 ili više sata, dođe do promene broja leta, ili propustite vaš let, o tome nas morate obavestiti na broj za hitne slučajeve dobijen u vaučeru. Bilo kakve izmene koje proizilaze iz vaših podataka o transferu, uključujući vreme dolaska, podleže prihvatanju od strane prodavca.

Nakon što je vaš let sleteo, prodavac će čekati maksimum 60 minuta na dogovorenom mestu (koje se nalazi na vašem vaučeru). Ukoliko smatrate da je vam je potrebno više od 60 minuta da stigne na dogovreno mesto (zbog pasoške kontrole, carine, preuzimanja prljaga, izgubljenog prtljaga itd.) molimo vas da pozovete broj za hitne slučajeve napisan na Vašem vaučeru. Ukoliko je potrebno da vozač čeka duže od 60 minuta, ovo će biti predmet dostupnosti i može doći do promene cene vašeg transfera. Ukoliko vozač nije obavešten o kašnjenju, prevoz će biti otkazan, a uplata se otkazuje. Na mestima polaska koja nisu aerodromi, vozač će biti u obavezi da čeka maksimum 10 minuta.

Otkazivanja od strane kupca

Svi zahtevi za otkazivanja moraju biti poslati pisanim putem na našu e-mail adresu.

Ukoliko je otkazivanje načinjeno minimum 24h pre vašeg prvog dogovorenog transfera, povraćaj novca će biti izvršen u potpunosti (100%) u roku od 7 radnih dana (minus administrativni troškovi).

Ukoliko je otkazivanje načinjeno manje od 24h pre dogovorenog polaska, novac neće biti refundiran.

Otkazivanja koja ispunjavaju gorenavedene uslove će se refundirati korišćenjem istog načina plaćanja i valute koja se koristi u trenutku kupovine.

Otkazivanja sa naše strane

U retkim slučajevima može se desiti da moramo da otkažemo vašu rezervaciju zbog nepredviđenih okolnosti. U tim slučajevima, obavestićemo vas o otkazivanju čim je pre moguće i izvršiti potpunu refundaciju za usluge koje nisu pružene.

 

Obaveze vozača

  • bezbedna vožnja
  • kulturno i ljubazno ponašanje
  • nenametljivost
  • uključivanje putnika u dogovor oko izbora puta kojim se ide, obilaska i slično
  • da je poslovno obučen
  • da zna engleski
  • da vam uključi WIFI
  • da pušta neutralnu muziku prihvatljivu svima ili da pusti radio stanicu po želji putnika
  • da održava sobnu temperaturu u automobilu
  • da ne puši u kolima
  • da ne vodi dprivatne razgovore telefonom tokom vožnje i da ne kuca sms poruke tokom vožnje
  • da održava vozilo ispravnim i čistim
  • da pomogne putnicima oko prtljaga
  • da prati let i čeka putnika na aerodromu sa natpisom
  • da tokom putovanja stane na mesta predviđena za to ukoliko imate potrebu za kraćom pauzom.

Za bilo kakvu primedbu ili predlog kontaktirajte nas.

 

Obaveze putnika

  • da ne jedu u vozilu
  • da ne vode kućne ljubimce sa sobom
  • da ne puše u vozilu
  • da nisu u vidno alkolisanom stanju ili pod uticajem opojnih sredstava
  • da su prikladno odeveni (prevoz bez majce ili u kupaćim kostimima je zabranjen zakonom)
  • da ostave depozit ukoliko se udaljavaju od vozila.
  • da vode računa o svojim vrednim stvarima jer ne odgovaramo za izgubljene stvari koje vam nestanu tokom vožnje.
  • da sa sobom ne vode više saputnika i ne nose više prtljaga nego što staje u vozilo.
  • Da budu vezani sigurnosnim pojasevima.
  • Da stopala ne drže na sedištima ili drugim delovima enterijera koji za to nisu predviđeni.
  • Da deci ne dozvoljavaju stajanje na zadnjem sedištu.
WHATSAPP CHAT mail