Uslovi korišćenja

 

 

Pravne informacije

Vlasnik sajta i brenda Taxi Online je Balkan Chauffeur Taxi Prevoz (u daljem tekstu Taxi Online)
Adresa: Beograd, Hanibala Lucića 4/29
Odgovorna osoba: Dušan Pantić
PIB: 105824184
Matični broj: 61939849
Šifra delatnosti: 4932
Telefon: +381 (0)65 21 21 563
Email: contact@taxionline.rs

Taxi Online se trudi da uvek bude fer prema svojim klijentima i da uvek na najbolji način ispoštuje sve što je dogovoreno. Međutim, za uspešnu saradnju između nas kao pružaoca usluge auto prevoza putnika i korisnika naših usluga je potreban obostrani fer odnos.

 

Opšti uslovi korišćenja

Naša obaveza je da ova strana sa uslovima korišćnja bude javno dostupna na našem sajtu  a vi kao korisnik naših usluga prilikom zakazivanja vožnje potvrđujete da ste pročitali, razumeli i da se u potpunosti slažete sa navedenim uslovima. Takođe, potvrđujete i  tačnost podataka koje ste nam dali prilikom zakazivanja vožnje

Trudimo se da budemo precizni u opisima naših usluga, prikazivanju fotografija i cena, ali ne možemo garanovati da su sve informacije potpune i bez grešaka. Sva vozila koja su prikazana na sajtu su deo ponude nas i naših partnera sa kojima sarađujemo, ali to ne znači da su dostupna u svakom trenutku. Sva vozila koja bi vas prevezla su registrovana za taxi prevoz, limo servis ili ostali prevoz putnika, ali nisu sva u vlasništvu Taxi Online već kolega i firmi sa kojima Taxi Online sarađuje i pri tom ne naplaćuje nikakvu proviziju.

 

     

     

    Uračunato u cenu

    U fiksnu, unapred dogovorenu cenu uračunato je sledeće:

    • Gorivo i putarine
    • Najam vozila sa vozačem namenjenih samo vama za vašu vožnju
    • Parking i čekanje na aerodromu do sat vremena od trenutka sletanja vašeg aviona
    • Čekanje do 15 minuta na polaznoj adresi
    • Prtljag koji može stati u prtljažnik poručenog vozila
    • Kraća usputna kafe pauza u slučaju dužih putovanja
    • Ulazak za automobil u nacionalne parkove
    • Čekanje na granici do 1h u slučaju međunarodnih transfera
    • Osiguranje svih putnika
    • Dogovorena cena je uvek za celo vozilo (vas i vaše saputnike), tj. ne naplaćujemo posebno svakom putniku.

     

     

    Nije uračunato u cenu

    Ukoliko se detalji vaše vožnje razlikuju od dogovorenog, razlikovaće se i cena.

    • Dodatne adrese koje nisu unapred dogovorene
    • Dodatno čekanje koje nije unapred dogovoreno
    • Odredište koje je dalje od dogovorenog
    • Neasfaltirani putevi
    • Kašnjenje duže od 15 minuta na polaznoj adresi (osim sa aerodroma)
    • Čekanje na granici duže od sat
    • Čekanje na aerodromu duže od sat od trnutka sletanja vašeg aviona
    • Povratak koji nije unapred dogovoren

    Dodatni sat čekanja = 1000 rsd, dodatni kilometar vožnje = 100 rsd

     

       

      Obaveze vozača

      • Bezbedna vožnja
      • Kulturno i ljubazno ponašanje
      • Nenametljivost
      • Da ne kasni na polaznu lokaciju i da obavesti klijenta da je stigao
      • Uključivanje putnika u dogovor oko izbora puta kojim se ide, obilaska i slično
      • Da je poslovno obučen
      • Da zna engleski
      • Da vam uključi WIFI
      • Da pušta neutralnu muziku prihvatljivu svima ili da pusti radio stanicu po želji putnika
      • Da održava sobnu temperaturu u automobilu
      • Da ne puši u kolima
      • Da ne vodi privatne razgovore i da ne kuca poruke telefonom tokom vožnje
      • Da bude dostupan za poziv i poruke klijenta minimum 1h pre vožnje
      • Da održava vozilo ispravnim i čistim
      • Da pomogne putnicima oko prtljaga
      • Da prati let i čeka putnika na aerodromu sa natpisom
      • Da tokom putovanja stane na mesta predviđena za to ukoliko imate potrebu za kraćom pauzom
      • Da ima pripremljen kusur i čitač kartice

      Za bilo kakvu primedbu ili predlog kontaktirajte nas.

       

         

        Obaveze putnika

        • Da ne jedu u vozilu bez dozvole vozača
        • Da ne vode kućne ljubimce sa sobom
        • Da ne puše u vozilu
        • Da nisu u vidno alkolisanom stanju ili pod uticajem opojnih sredstava
        • Da su prikladno odeveni (prevoz bez majce ili u kupaćim kostimima je zabranjen zakonom)
        • Da ostave depozit ukoliko se udaljavaju od vozila.
        • Da vode računa o svojim vrednim stvarima jer ne odgovaramo za izgubljene stvari koje vam nestanu tokom vožnje.
        • Da sa sobom ne vode više saputnika i ne nose više prtljaga nego što staje u vozilo.
        • Da budu vezani sigurnosnim pojasevima.
        • Da stopala ne drže na sedištima ili drugim delovima enterijera koji za to nisu predviđeni.
        • Da deci ne dozvoljavaju stajanje na zadnjem sedištu.

         

           

          Plaćanje

          Ukoliko plaćate gotovinom ili platnom karticom vožnju plaćate na kraju vožnje. Ukoliko je potrebno čekati vas negde, potrebno je ostaviti iznos približan ceni vožnje kao kaparu.

          Izuzetno, prilikom transfera u inostranstvo, ukoliko plaćate karticom plaćanje je potrebno izvršiti pre prelaska granice zbog rominga POS terminala.

          Ako se desi da plaćanje karticom ne bude uspešno iz bilo kog razloga klijent je u obavezi da vožnju plati u gotovini. U takvim slučajevima vozač može stati klijentu ispred obližnjeg bankomata kako bi klijent podigao novac za plaćanje vožnje.

          Ukoliko plaćate preko poslovnog računa uplata je potrebna pre započete vožnje. Kao dokaz o uplati dovoljna je pdf priznanica banke ili fotografija ista.

          Vozač je dužan da ima dovoljno gotovine za vraćanje kusura i da vam ispiše gotovinski račun ukoliko vam je potreban.

          U koliko se vaša vožnja razlikuje od dogovorene u smislu rute, polazne lokacije, odredišta, usputnih stajanja ili čekanja saglasni ste za dodatnu naplatu po važećem cenovniku.

           

             

            Rezervacija

            Da bi načinio rezervaciju preko kontakt forme, potrebno je da klijent popuni sva obavezna polja na formi za rezervaciju transfera.

            Bez obzira što vas forma za rezervaciju automatski obaveseti o uspešnoj rezervaciji, tek kada manuelno obradimo rezervaciju i kontaktiramo vas putem mejla ili telefona možete smatrati rezervaciju kompletiranom. Ukoliko ne odgovorite na taj mejl ili poziv/sms, smatramo da je rezervacija otkazana.

            Svi detalji o vožnji su potrebni i ukoliko rezervišete putem mejla, vibera, whatsappa ili putem sms-a ili poziva.

            Obavezno je da klijent ukuca grad ili aerodrom kao početnu i/ili  krajnju destinaciju.

            Neophodno je odabrati i željeni tip vozila. Ukoliko vozilo klase koju izaberete nije dostupno, zadržavamo pravo da vam pošaljemo vozilo više klase ali nepodižući pritom cenu.  Klijenti moraju imati u vidu da se sva deca (nezavisno od godina) računaju kao putnici i moraju imati zasebno sedište u vozilu. Cena ne zavisi od broja putnika.

            Neophodno je uneti podatke putovanja: vreme preuzimanja, adresu, broj leta kao i kontakt podatke. Klijent je odgovoran za unos ispravnog broja mobilnog telefona i mora biti dostupan u dogovoreno vreme.

            Ukoliko rezervišete previše kasno da bi smo mogli da organizujemo prevoz, u obavezi smo da vas blagovremeno obavestimo. U koliko je takva rezervacija u kasnim večernjim ili ranojutarnjim satima moguće je da vas ne obavestimo blagovremeno.

            Klijent je odgovoran za tačnost svih detalja putovanja. Neophodno je da klijenti provere i potvrde da su sve informacije koje su dostavljene u potpunosti tačne i potpune. U slučaju da se prevoz ne izvrši zbog pogrešnih podataka na vaučeru (na primer: kontakt informacije, mesto i vreme pokupljanja), refundacija transfera neće biti moguća. Neophodno je da klijenti unesu lokalna vremena (u zemlji gde će se transfer realizovati).

            Ukoliko naš sistem ne uspe da nađe relaciju u našoj bazi relacija, molimo vas da pošaljete pisani zahtev na e-mail adresu.

            Sistem za automatsku kalkulaciju cene u retkim slučajevima ne račune cene dobo jer ne može automatski da uzme u obzir putarine, prelaske granica, zahtevnost i opterećenost puta. U tom slučaju u obavezi smo  da vas na vreme  (pre nalaženja) obavestimo o ceni.

             

               

              Nalaženje sa vozačem

              Vozač se mora naći sa klijentom na lokaciji preuzimanja u vreme koje je dogovoreno. O podacima o vozaču bićete blagovremeno obavešteni, i vozač je dužan da vam bude dostupan na telefon minimum 1h pre vožnje.

              Vozač će držati tablu sa imenom klijenta ukoliko je u pitanju vožnja sa aerodroma.

              Vozač će čekati klijenta 1 sat ukoliko je mesto nalaženja aerodrom, odnosno 15 minuta ukoliko je mesto nalaženja druga lokacija (koja ne uključuje aerodrom). Ukoliko se u ovom vremenskom okviru klijent i vozač ne nađu, smatraćemo rezervaciju otkazanom i zahtevaćemo refundaciju od klijenta.

              Vozač može kontaktirati klijenta pre vožnje, ali je svakako u obavezi da kontaktira klijenta kada stigne na polaznu lokaciju osim ukoliko je to aerodrom.

              Ukoliko, iz bilo kog razloga, vozač ne može da sačeka klijenta na vreme, on mora da blagovremeno obaveste klijenta.
              Klijent je u obavezi da vozača čeka na dogovorenoj lokaciji i u dogovoreno vreme osim na aerdromu gde vreme izlaska zavisi od pasoške kontrole.

              Ukoliko dođe do nekih promena o letu molimo Vas da nas obavestite. Mi svakako pratimo letove naših klijenata koje čekamo na aerodromu, ali podaci o letu nisu uvek dostupni.

              Ukoliko se vozač ne pojavi na dogovorenoj lokaciji u određeno vreme i ukoliko u roku od 10 minuta ne odgovori na poziv, transfer će se smatrati otkazanim. U ovom slučaju, kako bi klijent dobio povraćaj novca, mora dokazati da je čekao vozača u vreme i na dogovorenom mestu. U slučaju kada vožnja nije plaćena unapred, klijentu odobravamo refundaciju u iznosu cene aerodromskog transfera u Beogradu.

               Uvek prvo pokušajte da kontaktirate vozača ukoliko imate poteškoća da se nađete, želite da proverite da li je stigao ili kada će stići na polaznu lokaciju. Imajte u vidu da naša kancelarija ne radi 0-24h

                 

                Transfer

                Transfer je prevoz jednog ili više putnika sa jedne na drugu lokaciju. Taxi Online se ne bavi deljenim i linijskim taxi prevozom već isključivo privatnim transferom putnika na duže relacije od čega je najkraća prevoz sa aerodroma do Beograda.

                Da bi koristio usluge transfera, potrebno je da klijent precizira lokacije polaska i destinaciju.

                Transfer se vrši vozilom u koje staje određen broj putnika i komada prtljaga.

                Kada govorimo o transferu podrazumeva se transfer u jednom pravcu. Pod povratnim transferom smatramo dve različite vožnje isti ili drugi dan, a pod povratnim transferom sa čekanjem podrazmeva se povratni transfer sa čekanjem vozača između dolaska i povratka bez obaveze da bude na raspolaganju klijentu za vreme čekanja.

                Vozač čeka klijenta na aerodromu  držeći znak na kome je jasno naznačeno prezime klijenta dok ukoliko čeka klijenta  na nekoj adresi, obaveštava ga telefonom ili porukom o detaljima vozila (boja, model, tablice).

                 

                 

                Prtljag

                Dozvoljen je prtljag koji staje u prtljažnik normalne veličine (oko 450l) tako da se isti može nesmetano zatvoriti bez obaranja sedišta. Vozači nisu u obavezi da prtljag osim ručnog prihvate da transportuju na sedištima. Prtljag mora biti obezbeđen s vaše strane, pogotovo lomljive stvari i tečnost.

                 

                Kućni ljubimci

                Taxi Online ne prihvata prevoz kućnih ljubimaca. Volimo životinje, ali se trudimo da održimo maksimalnu higijenu vozila pa prevoz kućnih ljubimaca ne dozvoljavamo.

                 

                 

                Izmene rezervacija

                U slučaju bilo kakvih izmena, neophodno je da nam pošaljete e-mail na adresu. Neophodno je da agent odobri sve izmene, nakon čega će potvrda o uspešnoj izmeni rezervacije biti poslata na e-mail adresu koja je uneta prilikom rezervacije. Sve izmene, u skladu sa gore navedenim uslovima, su dozvoljene do 24 sata pre prvog zakazanog transfera.

                Kupac je odgovoran za sve uvećane troškove koji se mogu desiti u toku zahtevane izmene. Uvećani troškovi mogu biti zbog: promene veličine vozila, promene destinacije, dodatnih zahteva itd. Ukoliko dođe do promene cene, bićete obaveštenje putem e-maila, gde će se takođe i naći instrukcije za dodatno plaćanje. Ove uplate moraju biti izvršene pre dogovorenog prevoza.
                Ukoliko izmena rezervacije rezultuje smanjenjem troškova, dobićete povraćaj novca (razlike) ukoliko je zahtev za izmenom dobijem minimum 24 sata pre dogovorenog tranfera.

                Prodavac će pratiti detalje o vašem letu i dolasku, na osnovu informacija dostavljenih prilikom rezervacije. Ukoliko je vaš let odložen za 3 ili više sata, dođe do promene broja leta, ili propustite vaš let, o tome nas morate obavestiti na broj za hitne slučajeve dobijen u vaučeru. Bilo kakve izmene koje proizilaze iz vaših podataka o transferu, uključujući vreme dolaska, podleže prihvatanju od strane prodavca.

                Nakon što je vaš let sleteo, prodavac će čekati maksimum 60 minuta na dogovorenom mestu (koje se nalazi na vašem vaučeru). Ukoliko smatrate da je vam je potrebno više od 60 minuta da stigne na dogovreno mesto (zbog pasoške kontrole, carine, preuzimanja prljaga, izgubljenog prtljaga itd.) molimo vas da pozovete broj za hitne slučajeve napisan na Vašem vaučeru. Ukoliko je potrebno da vozač čeka duže od 60 minuta, ovo će biti predmet dostupnosti i može doći do promene cene vašeg transfera. Ukoliko vozač nije obavešten o kašnjenju, prevoz će biti otkazan, a uplata se otkazuje. Na mestima polaska koja nisu aerodromi, vozač će biti u obavezi da čeka maksimum 10 minuta.

                Menjanje detalja rezervacije u toku same vožnje  je podložno dodatnoj naplati. Npr: dodatne adrese, promena odredišta, dodatno čekanje itd.

                 

                 

                Otkazivanja od strane klijenta

                U slučaju  promene ili otkazivanja vaše rezervacije dužni ste da nas blagovremeno obavestite. Za otkazivanja u periodu kraćem od 24h ili nepojavljivanja pre započete vožnje obavezujete se na refundaciju u visini 50% od dogovorene cene vožnje u minimalnom iznosu od 1800 rsd. U slučaju sudskog spora zbog slučaja otkazivanja u periodu kraćem od 24h ili ne pojavljivanja klijenta naša potražnja je pun iznos dogovorene cene vožnje plus sudski troškovi. Za blagovremeno otkazivanje dužni smo da vam refundiramo uplatu ukoliko je izvršena unapred.

                 

                 

                Otkazivanja sa naše strane

                U retkim slučajevima može se desiti da moramo da otkažemo vašu rezervaciju zbog nepredviđenih okolnosti. U tim slučajevima, obavestićemo vas o otkazivanju čim je pre moguće i izvršiti potpunu refundaciju za usluge koje nisu pružene ukoliko ste platili unapred. U slučaju nepojavljivanja vozača ili ne blagovremenog otkazivanja sa naše strane naša je obaveza da vam platimo cenu aerodromskog transfera do Beograda čak i ako nam niste platili unapred. Otkazivanjem se ne smatra odbijanja rezervacije već otkazivanje postojeće rezervacije za vožnju koju vam je već potvrdio naš agent.

                 

                   

                  Limo Servis

                  I ako je zakonom definisan kao posebna delatnost, limo servis je zapravo najam vozila sa vozačem i spada u podkategoriju šifre deletnasti za taxi prevoz. Imamo i partnere registrovane upravo za limo servis usluge. Prilikom iznajmljivanja vozila sa vozačem za stalnu dostupnost tokom vremena najma po satu klijent i vozač bi trebalo da se dogovaraju o čekanjima i polascima jer moramo uzeti u obzir zabrane parkiranja, nemogućnost dugog sedenja u kolima i slično. Na primer, vozač dok čeka klijenta koji završava određene obaveze može biti u kafiću u blizini i doći po klijenta kada ga isti pozove ili i vreme koje su se dogovorili. Za naplatu po satu računa se svaki započeti sat uz tolernciju do 15 minuta.

                   

                   

                  TAXI

                  Registrovani smo za obavljanje taxi delatnosti pa prema tome u koliko nas vidite u gradu sa taxi tablom možete nas zaustaviti i vozač u koliko je slobodan dužan je da vas primi. Ali taxi vožnje po gradu ne zakazujemo, niti se odazivamo na takav poziv jer Taxi Online nije udruženje koje ima dispičarski radio centar za ovu namenu. Jednostavno, kod nas se unapred zakazuje i unapred pravi raspored. Slobodni vozači ne čekaju vožnje od nas na taxi stanici pa nisu spremni da brzo stignu na adresu klijenta ukoliko nije unapred zakazano. A svakako ne postoji ekonomska isplativost unapred zakazivati vožnje na gradskim relacijama pa vas molimo za razumevanje zašto to ne radimo.

                     

                    Politika privatnosti

                    Saglašnošću sa našim uslovima korišćenja prihvatate i našu politiku privatnosti koja podrazumeva da se obavezujemo da vaše podatke uključujući email adresu i broj telefona ne predajemo trećim licima i da vam putem E-pošte povremeno možemo slati promotivne E-mejlove sa mogućnošću da se odjavite sa liste za prijem istih. Takođe, saglasni ste i sa našom upotrebom „kolačića“ koje prikupljaju Google ads i Google analitika i Facebook pixel koje koristimo za remarketing.

                     

                     

                    Taxi Online se trudi da uvek bude fer prema svojim klijentima i da uvek na najbolji način ispoštuje sve što je dogovoreno. Međutim, za uspešnu saradnju između nas kao pružaoca usluge auto prevoza putnika i korisnika naših usluga je potreban obostrani fer odnos.

                    WHATSAPP CHAT mail